tirsdag den 31. januar 2012

Ho, Volta region

Da jeg nu har vaeret i Ghana 5 maaneder, blev alle os udvekslingsstudenter samlet til en orientation i byen Ho i Volta Region (Taet paa grensen til Togo) Her kunne vi tale om hvordan det gaar, eventuelle problemer, fustrationer etc. Vi moedetes i AFS kontoret og koerte derefter med AFS-bussen mod Ho. Vi fik talt en masse, og det var dejligt at se alle mine venner fra Kumasi, Sunyani og Koforidua igen. Om loerdagen koerte vi op i bjergene for at besoege et vandfald. Vi gik i skoven, paa en lille sti i rigtig lang tid, foer vi endelig kunne klatre ned af nogle klipper og se vandfaldet. Vi sprang fra klipperne og svoemmede rundt omkring en time foer vi gik tilbage. Vandet var rigtig koldt, men det var kun dejligt da luften var omkring 32 grader.
Da vi kom tilbage til Ho brugte vi lidt tid til at koebe afrikanske kunstgenstande, armbaand og stof. Alt sammen meget farverigt. Der er naesten butikker overalt, og man kan koebe alt hvad ligefra masker til plasticarmbaand. Loerdag aften optraadte et lokalt hold af dansere, hvilket var meget festligt!






Tillykke med foedselsdagen far!

2 kommentarer:

  1. Årh hvor er det fint!!! Dejligt at du har det godt, vi savner dig herhjemme i DK hvor der er næsten -12 grader!

    SvarSlet
  2. Jeg har det fantastisk! Jeg nyder de 34 graders varme, men kunne godt bruge lidt sne! Jeg haaber alt gaar godt hjemme I Danmark!

    SvarSlet