tirsdag den 24. januar 2012

Strand dag..

Ghana har uden tvivl nogle af de mest fantastiske strande i verden! Hoejt solskin, hvidt sand, lyseblaat vand, palmer saa lang oejet raekker, og jeg kunne blive ved. Mange ghanesere tilbringer fridage paa stranden - ogsaa selvom man betaler 10 Cedi bare for at komme i naerheden af vandet. Denne gang gik turen til ''Busua Beach'' en times koersel fra Accra. Mine vaertssoeskende, nogle frivillige fra Afs og jeg havde en fantastisk dag. Det var dog desvaerre lidt overskyet den dag, men varme var der rigeligt af!


Her er hele soeskendeflokken: Fra Venstre, Jr. ,  Agape, mig og Kwaku. Billedet er lidt rystet - jeg undskylder!

Min foerste afrikanske nederdel. I kan se stoffet i det tideligere blogindlaeg.







 Jeg haaber alle har det godt, mange hilsner fra Ida



1 kommentar:

  1. Super fede billeder Ida! Håber at du har det godt :) Savner dit godt humør! Knus Tone

    SvarSlet